Stagemarkt Business, Finance & Law

Stagemarkt Business, Finance & Law

De stagemarkt voor Business, Finance & Law studenten!

Nienke Nooij
Nienke Nooij Geplaatst op 28 Apr 2022

Op donderdag 12 mei 2022 organiseert Studievereniging Business, Finance & Law dé stagemarkt speciaal voor BFL studenten!

Deze stagemarkt geeft jou de kans om kennis te maken met de sponsoren van onze studievereniging en het vinden van dé perfecte stageplek. Daarnaast krijg je de mogelijkheid om je te oriënteren op het beroepenveld en jouw toekomstmogelijkheden. Van 13.00 tot 17.30 uur ga je in gesprek met diverse bedrijven en kun je jouw netwerk skills inzetten. Inschrijven kan tot en met 6 mei, via deze link.

Wij willen studenten stimuleren zelf in gesprek te gaan met organisaties. Op basis hiervan kun jij je als toekomstige (afstudeer)stagair oriënteren, om zo te kijken waar je jouw volgende uitdaging gaan volbrengen. Ervaring leert ons dat het vaak niet blijft bij oriënteren, maar dat studenten en bedrijven zich al op het event aan elkaar ‘verbinden’.

We hopen je te zien op de stagemarkt!