Lid worden

Leuk dat je je wilt inschrijven bij Studievereniging Business, Finance & Law. Via de onderstaande formulieren kan je jezelf online inschrijven.

Lid worden

Nienke Nooij
Nienke Nooij Geplaatst op 12 Oct 2021

Wij van Studievereniging Business Finance, & Law zijn een gedreven team dat met enthousiaste, proactieve studenten samenwerkt om een brug te creëren tussen studenten en het bedrijfsleven

Kom jij ons team versterken?

Om dit te creëren wordt er binnen de vereniging door de Communicatiecommissie en Activiteitencommissie hard gewerkt om elk jaar evenementen te organiseren die bijdragen aan gezelligheid tussen studenten en bedrijven, ontwikkeling van kennis en het uitbreiden van netwerken. Ben jij benieuwd naar waar wij op dit moment mee bezig zijn en hoe jij ons team kunt versterken? Bekijk onze vacatures via onderstaande links en aarzel niet om contact met ons op te nemen!

Profiteren van alle voordelen

SEPA gegevens
Naam incassant: Studievereniging Business, Finance & Law
Adres incassant: Bergerweg 200
Postcode incassant: 1817 MN
Woonplaats incassant: Alkmaar
Land incassant: Nederland

Incassant ID: NL68ZZZ710112260001

IBAN SV-BFL:NL87 RABO 0329 2852 62

Huisregels

Bij studievereniging Business, Finance & Law vinden we het belangrijk dat iedereen zich thuis voelt binnen de vereniging. Daarnaast vinden we het ook belangrijk dat de vereniging professionaliteit uitstraalt. Dat heeft geleidt tot onderstaande huisregels. Lees ze goed door en neem ze serieus. Het overtreden van een of meerdere onderstaande regels kan resulteren in een schorsing of beëindiging van het lidmaatschap.

1. Als lid respecteer je de vereniging en haar leden en de relaties van de vereniging.
    2. Er is ruimte voor discussie bij S.V. BFL maar als lid respecteer je altijd de mening van een ander.
    3. Uitingen die racistisch, seksistisch, haatdragend of op een andere manier een beledigende intentie hebben worden niet getolereerd.
    4. Uitingen die de vereniging en haar relaties om wat voor manier dan ook in diskrediet brengt worden niet getolereerd.
    5. Het gebruik van of onder invloed zijn van drugs is niet toegestaan tijdens evenementen.
    6. Het gebruik van of onder invloed zijn van alcoholische drank is niet toegestaan tijdens evenementen tenzij er alcoholische dranken geschonken worden.
    7. De vereniging is niet aansprakelijk voor de daden en daartoe leidende schade van de leden.

Hou het gezellig en wees behulpzaam voor elkaar!