Ons team

Ben je benieuwd welke mensen er in het bestuur van de vereniging zitten? We stellen ons graag voor zodat je ons beter leert kennen!

Nienke Nooij
Nienke Nooij Secretaris

Hoi ik ben Nienke en ik maak mij sinds 2022 sterk voor SV BFL als secretaris. Buiten mijn rol als secretaris van BFL ben ik ook mede oprichter van de Studentpartners. Door middel van de studentpartners hebben wij als BFL veel contact met binnen en buiten schoolse verenigingen waardoor wij blijven brainstormen en BFL kunnen blijven ontwikkelen.

secretaris@sv-bfl.nl Linkedin Nienke op LinkedIn
Roy Spitters
Roy Spitters Voorzitter

Hallo mijn naam is Roy. Ik ben voorzitter van studievereniging BFL. Ik studeer bij Inholland Alkmaar. Voorzitter zijn is erg leerzaam en vooral een leuke uitdaging

voorzitter@sv-bfl.nl Linkedin Roy op LinkedIn
Wesley van Klink
Wesley van Klink Penningmeester

Hallo, ik ben Wesley, penningmeester van de SV-BFL. Zoals je had kunnen verwachten, studeer ik bij Inholland Alkmaar. Mijn werk is primaire in de achtergrond van de vereniging: ik zorgt dat alles soepel draait binnen de vereniging.

penningmeester@sv-bfl.nl Linkedin Wesley op LinkedIn