RSM: Assistent Accountant RA | Alkmaar
Schakel jij mee in een snel groeiende onderneming en heb jij een passie voor Accountancy? Dan zoeken wij jou!
Dit is jouw functie
Je gaat aan de slag voor verschillende opdrachtgevers in verschillende branches in het grotere MKB. Je werkt als Assistent Accountant in een team met Junior en (Senior) Assistent Accountants. Dit doe je grotendeels bij de klant. Begeleiding en ondersteuning krijg je van de Supervisor.
Dit is jouw team
Het controleteam in Alkmaar is een divers team met veel verschillende mensen. De teams op de verschillende opdrachten zijn afhankelijk van de grootte van de klant, maar bestaan gemiddeld uit 3 tot 5 personen. Doordat bij iedere klant de teams anders zijn opgebouwd, werk je met bijna iedereen van het controleteam wel een keer samen. Naast het werk organiseren we regelmatig teamuitjes en genieten we wekelijks van een gezellige vrijdagmiddagborrel op ons kantoor of op het terras. Dankzij de gedeelde opleidingsachtergrond van de meeste medewerkers kun je altijd bij iemand terecht voor vragen met betrekking tot studie of de combinatie van studie en werk.
RSM bedient een gevarieerd klantenbestand, wat betekent dat je in aanraking komt met diverse bedrijven. Door de verschillende teams, verschillende klanten en het werken op zowel kantoor als op locatie bij de klanten blijft het werk afwisselend. Uiteraard hebben we voornamelijk controleopdrachten, maar soms doen we ook wat bijzondere opdrachten, zoals de controle van de NOW in de afgelopen periode.
Dit is jouw werkplek
RSM Alkmaar, het noordelijkste kantoor van RSM, bevindt zich in een modern en goed uitgerust pand. Met goede parkeergelegenheden en een bushalte op vijf minuten lopen, is het voor iedereen goed te bereiken. In Alkmaar werk je samen met ongeveer 100 collega’s van de loonadviesgroep, belastingadviseurs en accountants.
Dit is jouw profiel
Jij bent doortastend en deskundig. Jij beschikt over een nauwkeurige en professioneel kritische instelling en hebt hierdoor inzicht in de problematiek van de ondernemer.
Als Assistent Accountant herken je jezelf in het volgende profiel:
- Je bent startend of hebt maximaal 4 jaar werkervaring (Afgeronde HBO of WO opleiding in de richting van Accountancy) of volgt vanuit het VWO het RA traject;
- Bezig met de RA-opleiding of hebt ambitie om de RA-opleiding te volgen;
- Je herkent jezelf in onze waarde: wij plaatsen kwaliteit boven kwantiteit en je bent maatschappelijk betrokken.
Dit bieden wij jou
Bij RSM leer je snel, ontwikkel je je snel en geef je zelf richting aan je carrière. We bieden je een uitdagende, motiverende omgeving waarin je je optimaal kunt ontwikkelen. RSM beschikt over de dynamiek van een snel groeiend bedrijf, heeft de diversiteit en kwaliteit van eigen professionals hoog in het vaandel en kent een goede werksfeer. Daarnaast bieden we je goede (arbeids)voorwaarden, waaronder:
- Hybride werken: Je hebt de mogelijkheid om het werken op kantoor af te wisselen met thuiswerken.
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden: Je krijgt van ons een Individueel Keuzebudget (IKB), mobiliteitsregeling, vitaliteitsbudget en pensioenregeling.
- Ontwikkelmogelijkheden: Je krijgt bij ons de kans om continu te blijven groeien via onze jaarlijkse RSM Academy en onze online leeromgeving. Wij bieden een goede studieregeling en de mogelijkheid tot het volgen van vaktechnische opleidingen en soft skills-trainingen.
- Evenementen: We organiseren jaarlijks een zomerfeest, wintersport en onze YES-dag voor alle werkstudenten en stagiairs.
- Onboarding: Wij zorgen voor een goede start van jouw nieuwe baan. Zo word jij door onze innovatieve en persoonlijke onboarding app al meegenomen in onze organisatie voorafgaand aan jouw eerste werkdag.
Geïnteresseerd?
Solliciteren, meer informatie of vrijblijvend kennismaken? Neem contact op met Noa Dekker, onze Campus Recruiter:
Contactpersoon: Noa Dekker
Telefoon: 06 27 09 22 36
E-mail: ndekker@rsmnl.nl
Als je bij ons solliciteert
Om bij ons te solliciteren vragen wij allerlei informatie, zoals je geboortedatum, opleidingsniveau en werkervaring. Je zet deze gegevens bijvoorbeeld in een sollicitatiebrief of curriculum vitae. Als wij jou niet in dienst nemen, verwijderen wij al deze gegevens uiterlijk vier weken na afloop van de sollicitatieprocedure en bewaren we ze als je wel bij ons in dienst komt. Als we jou niet aannemen, kunnen we je vragen of we je gegevens langer mogen bewaren. Bijvoorbeeld omdat er op een later tijdstip misschien een andere baan voor jou vrij komt. Als je ons toestemming geeft, bewaren we jouw sollicitatiegegevens maximaal een jaar na afloop van de sollicitatieprocedure. Als onderdeel van de sollicitatieprocedure vragen wij, in het kader van onze kernwaarden onafhankelijk en integer, een ‘Verklaring Omtrent het Gedrag’ (VOG)*. Daarnaast doen wij een Google achtergrondcheck. De kosten van de VOG worden door ons vergoed. Bewaar daarvoor wel de originele bon. Meer informatie over de VOG kun je vinden op www.rijksoverheid.nl.